Alla inlägg den 13 augusti 2006

Av Soffan - 13 augusti 2006 19:02

Det går knappt att fatta, men det är snart helt klart. K har jobbar HELA sin semester, vissa dagar upp till 20 timmar i sträck. Så är det då man är envis och vill göra allt själv... Skämt åsido, K har gjort ett jättejobb! Jag är superstolt över honom. Golvet i linoleum är underbart att gå på. Bra val! Hyllan med micron är IKEAs Bestå, den enda på marknaden med 60 centimeters bredd. Handtag skall på luckorna, och ett vinställ överst. Tapeten bakom är från finska OKSA, och rullen köpte jag på Skärholmens loppis för en liten slant för länge sen. Den sitter med ickepermanent "Spray Mount" så den går att återanvända, bra va...Rullgardin ENJE från IKEA. Radion är från K:s mormor, tänkte köpa nån trendig grunka först, typ Model One, men den där gamla skruttradion är ganska cool tycker jag. Vi har ett hängande diskställ från IKEA (Grundtal) som jag gärna vill ha upp på kaklet, vi får se. Ja, då är det mesta klart. Vi älskar vårt kök, och ser fram emot många härliga soppmiddagar med vin i höst! Kul att ni kollade in min blogg, skriv gärna en kommentar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Blir du inspirerad av andras bloggar?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards